Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » PC/Console Related » PC




Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4
Author Message
 Post Posted: 29 Sep 2008, 10:58 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 04 Jul 2007, 15:02
Posts: 6250
Location: The Chuck's Hideout
LocalBoy, aks the bra how much for 20 games (ps2) there will mos be discount, of hoe? Mr. Green
cos according to my maths 20 games @ R100 a pop = a moerse lotta zak!! Shocked

_________________
.\X/.killa

2001 E39 530d
1987 E30 325i (RB25DET)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 29 Sep 2008, 19:08 
Offline
Opel Club Cape Town AFFILIATE
Opel Club Cape Town AFFILIATE
User avatar

Joined: 16 Mar 2007, 09:43
Posts: 32589
Location: Supposedly I am in Cape Town
therecanbeonly1 wrote:



sent

_________________
'SOFAKENWAT'


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 11:46 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
ekt al my games verkoop!

98 PS2 games vir R200

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 11:52 
Offline
CLUB ADMINISTRATOR
CLUB ADMINISTRATOR
User avatar

Joined: 29 May 2007, 13:54
Posts: 49791
Location: Paarl...ex Durbs
Shocked hoekom so cheap??

_________________
Opel Club Cape Town Member


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 11:53 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
wat moet ek dan met die goed maak?
ekt my PS2 mos al lank trug verkoop!

ek spaar nou vir 'n PS3

my xbox is ook in sy moer in

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 12:08 
Offline
CLUB ADMINISTRATOR
CLUB ADMINISTRATOR
User avatar

Joined: 29 May 2007, 13:54
Posts: 49791
Location: Paarl...ex Durbs
ohh, ek sien


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 12:52 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 04 Jul 2007, 15:02
Posts: 6250
Location: The Chuck's Hideout
Stifler wrote:
wat moet ek dan met die goed maak?
ekt my PS2 mos al lank trug verkoop!

ek spaar nou vir 'n PS3

my xbox is ook in sy moer in

Plaaslaaitie f** oek als op!
nou moet jy nog net daai Golfie opfok, dan is ek gelukkig Mr. Green

_________________
.\X/.killa

2001 E39 530d
1987 E30 325i (RB25DET)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 13:00 
Offline
CLUB ADMINISTRATOR
CLUB ADMINISTRATOR
User avatar

Joined: 29 May 2007, 13:54
Posts: 49791
Location: Paarl...ex Durbs
.\X/.killa wrote:
Stifler wrote:
wat moet ek dan met die goed maak?
ekt my PS2 mos al lank trug verkoop!

ek spaar nou vir 'n PS3

my xbox is ook in sy moer in

Plaaslaaitie f** oek als op!
nou moet jy nog net daai Golfie opfok, dan is ek gelukkig Mr. Green

Laughing Laughing

_________________
Opel Club Cape Town Member


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 01 Oct 2008, 13:56 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
.\X/.killa wrote:
Stifler wrote:
wat moet ek dan met die goed maak?
ekt my PS2 mos al lank trug verkoop!

ek spaar nou vir 'n PS3

my xbox is ook in sy moer in

Plaaslaaitie f** oek als op!
nou moet jy nog net daai Golfie opfok, dan is ek gelukkig Mr. Green


kom die wknd deur dan vat ons daai kliniek strip an!
die een wat wen maak die ander een se tank vol

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 02 Oct 2008, 11:42 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 04 Jul 2007, 15:02
Posts: 6250
Location: The Chuck's Hideout
Stifler wrote:
.\X/.killa wrote:
Stifler wrote:
wat moet ek dan met die goed maak?
ekt my PS2 mos al lank trug verkoop!

ek spaar nou vir 'n PS3

my xbox is ook in sy moer in

Plaaslaaitie f** oek als op!
nou moet jy nog net daai Golfie opfok, dan is ek gelukkig Mr. Green


kom die wknd deur dan vat ons daai kliniek strip an!
die een wat wen maak die ander een se tank vol

Vi jou vat ek met die taanie se hondn@@i!!!!

_________________
.\X/.killa

2001 E39 530d
1987 E30 325i (RB25DET)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 02 Oct 2008, 11:43 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 04 Jul 2007, 15:02
Posts: 6250
Location: The Chuck's Hideout
en hou op JACK!!!

_________________
.\X/.killa

2001 E39 530d
1987 E30 325i (RB25DET)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 02 Oct 2008, 12:03 
Offline
CLUB ADMINISTRATOR
CLUB ADMINISTRATOR
User avatar

Joined: 29 May 2007, 13:54
Posts: 49791
Location: Paarl...ex Durbs
Laughing

_________________
Opel Club Cape Town Member


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 04 Oct 2008, 20:58 
Offline
Opel Club Cape Town AFFILIATE
Opel Club Cape Town AFFILIATE
User avatar

Joined: 16 Mar 2007, 09:43
Posts: 32589
Location: Supposedly I am in Cape Town
stifste- how did u kla the xbox my bru ?

_________________
'SOFAKENWAT'


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 13 Oct 2008, 14:35 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 04 Jul 2007, 15:02
Posts: 6250
Location: The Chuck's Hideout
Mr Lupini wrote:
stifste- how did u kla the xbox my bru ?

\X/ sticker opgeplak. wat dan Rolling Eyes Mr. Green

_________________
.\X/.killa

2001 E39 530d
1987 E30 325i (RB25DET)


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 14 Oct 2008, 20:23 
Offline
Opel Club Cape Town AFFILIATE
Opel Club Cape Town AFFILIATE
User avatar

Joined: 16 Mar 2007, 09:43
Posts: 32589
Location: Supposedly I am in Cape Town
so gedink - in my mind gedink hy het met koki geskryf op die ding :stifler was here Laughing

_________________
'SOFAKENWAT'


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Oct 2008, 07:59 
Offline
CLUB ADMINISTRATOR
CLUB ADMINISTRATOR
User avatar

Joined: 29 May 2007, 13:54
Posts: 49791
Location: Paarl...ex Durbs
Mr Lupini wrote:
so gedink - in my mind gedink hy het met koki geskryf op die ding :stifler was here Laughing

Laughing Laughing Laughing

_________________
Opel Club Cape Town Member


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 22 Oct 2008, 08:25 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
Mr Lupini wrote:
stifste- how did u kla the xbox my bru ?

dit het net opgehou DVDs lees!

but ekt dit gister gaan haal!
speel alweer!
drik al forza heel aand!

en daai moer het nie street fighter gewrite nie Mad

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 22 Oct 2008, 08:44 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
.\X/.killa wrote:
Stifler wrote:
.\X/.killa wrote:
wat moet ek dan met die goed maak?
ekt my PS2 mos al lank trug verkoop!

ek spaar nou vir 'n PS3

my xbox is ook in sy moer in

Plaaslaaitie f** oek als op!
nou moet jy nog net daai Golfie opfok, dan is ek gelukkig Mr. Green


kom die wknd deur dan vat ons daai kliniek strip an!
die een wat wen maak die ander een se tank vol

Vi jou vat ek met die taanie se hondn@@i!!!![/quote]


jyt oek net 'n groot bek ne? ek se jou ameka jy moet kom

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 78 posts ]  Go to page Previous  1, 2, 3, 4

Board index » PC/Console Related » PC


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: