| Author |
Message |
|
Tino
|
Posted: 09 May 2008, 08:29 |
|
Joined: 04 Jul 2007, 15:02 Posts: 6250 Location: The Chuck's Hideout
|
Ebie wrote: Kyk wie kan nou nie die joke vangie??? Haaaaaaiii Tinotjie verstaan jy nie?
Shame...lyk my jy het gaan krief duik en visvang uit jou Freezer uit :-)

_________________ .\X/.killa
2001 E39 530d 1987 E30 325i (RB25DET)
|
|
 |
|
 |
|
Toy
|
Posted: 09 May 2008, 08:57 |
|
Joined: 22 Aug 2007, 01:30 Posts: 7994 Location: Afghanistan
|
 nee fis vang is te boring vi my... unless, di helese brasse saam gan met n klomp biere, dan sal ek oek lyntjie nat maak :mrgreet:
_________________ "...And I'm not frightened of dying, anytime will do, i don't mind... Why should i be afraid of dying, there's no reason for it you've gotta go sometime..." Pink Floyd - Great Gig In The Sky  ex: '98 130i Snoek Bakkie ex: '04 Fiat Stilo 1.6 16V ex: '04 Mini Cooper S Current: Renault Clio 4 - 0.9 Tce  97 Uno Turbo
|
|
 |
|
 |
|
shaggy
|
Posted: 09 May 2008, 09:08 |
|
|
|
|
nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 09:32 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
|
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
shaggy
|
Posted: 09 May 2008, 09:38 |
|
|
|
|
corsa 13, mr Corsa Addict, en Selwyn (snoek bakkies) julle moet kom, ek kan n anne entrance organise vir ons by voëlvlei dam, dan kan os tent opslaan en heelnag kan julle visvang, tewyl os chill daar ???
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 09:54 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
shaggy wrote: corsa 13, mr Corsa Addict, en Selwyn (snoek bakkies) julle moet kom, ek kan n anne entrance organise vir ons by voëlvlei dam, dan kan os tent opslaan en heelnag kan julle visvang, tewyl os chill daar ???
haai shoo  moenie wari met n tent nie  daar is rondawels of JY kan soma opi boat slaap ne 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 09:55 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
Corsa Addict wrote:  ....Yep, i fish deep-sea, dam or river fishing?  so wen we going 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 10:00 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
.\X/.killa wrote: Ebie wrote: surf fishing is fishing from a surfboard
Nope, is dai dan nie wanneer jy voor in die surf (branders) staan nie  opas net viri SHARKS ne 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 10:04 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
.\X/.killa wrote: Stifler wrote: i ons catch flying fishes
 superman, go figureskating rather!!! this is Manne goete!!   net manne goete ne .......................................SKRYF DAAI OPI FRONT PAGE VANI '' SPEED N SOUND ne,4rm wat i've heard a meisie het dit geintro hahaha 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
Tino
|
Posted: 09 May 2008, 12:36 |
|
Joined: 04 Jul 2007, 15:02 Posts: 6250 Location: The Chuck's Hideout
|
dwankie78 wrote: .\X/.killa wrote: Stifler wrote: i ons catch flying fishes
 superman, go figureskating rather!!! this is Manne goete!!   net manne goete ne .......................................SKRYF DAAI OPI FRONT PAGE VANI '' SPEED N SOUND ne,4rm wat i've heard a meisie het dit geintro hahaha  I refered to that GolfieMoffie, he's mos still a young one 
_________________ .\X/.killa
2001 E39 530d 1987 E30 325i (RB25DET)
|
|
 |
|
 |
|
Toy
|
Posted: 09 May 2008, 14:01 |
|
Joined: 22 Aug 2007, 01:30 Posts: 7994 Location: Afghanistan
|
shaggy wrote: nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
os moet it n wkend maak man... net di guys, los di vroumense by di hys 
_________________ "...And I'm not frightened of dying, anytime will do, i don't mind... Why should i be afraid of dying, there's no reason for it you've gotta go sometime..." Pink Floyd - Great Gig In The Sky  ex: '98 130i Snoek Bakkie ex: '04 Fiat Stilo 1.6 16V ex: '04 Mini Cooper S Current: Renault Clio 4 - 0.9 Tce  97 Uno Turbo
|
|
 |
|
 |
|
Toy
|
Posted: 09 May 2008, 14:02 |
|
Joined: 22 Aug 2007, 01:30 Posts: 7994 Location: Afghanistan
|
shaggy wrote: nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
os moet it n wkend maak man... net di guys, los di vroumense by di hys 
_________________ "...And I'm not frightened of dying, anytime will do, i don't mind... Why should i be afraid of dying, there's no reason for it you've gotta go sometime..." Pink Floyd - Great Gig In The Sky  ex: '98 130i Snoek Bakkie ex: '04 Fiat Stilo 1.6 16V ex: '04 Mini Cooper S Current: Renault Clio 4 - 0.9 Tce  97 Uno Turbo
|
|
 |
|
 |
|
Corsa Addict
|
Posted: 09 May 2008, 14:18 |
|
Joined: 29 May 2007, 13:54 Posts: 49791 Location: Paarl...ex Durbs
|
corsa13 wrote: shaggy wrote: nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
os moet it n wkend maak man... net di guys, los di vroumense by di hys  waar gat daai man so maak?....hy's dan amper getroud! 
_________________ Opel Club Cape Town Member
|
|
 |
|
 |
|
Corsa Addict
|
Posted: 09 May 2008, 14:19 |
|
Joined: 29 May 2007, 13:54 Posts: 49791 Location: Paarl...ex Durbs
|
dwankie78 wrote: Corsa Addict wrote:  ....Yep, i fish deep-sea, dam or river fishing?  so wen we going  fishing? 
_________________ Opel Club Cape Town Member
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 22:17 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
corsa13 wrote: shaggy wrote: nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
os moet it n wkend maak man... net di guys, los di vroumense by di hys  yor im devastated  you cant be serious ne 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 09 May 2008, 22:19 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
Corsa Addict wrote: dwankie78 wrote: Corsa Addict wrote:  ....Yep, i fish deep-sea, dam or river fishing?  so wen we going  fishing?   honestly yip what else did you hav in mind dont be shy  speak out son 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
Toy
|
Posted: 10 May 2008, 01:46 |
|
Joined: 22 Aug 2007, 01:30 Posts: 7994 Location: Afghanistan
|
dwankie78 wrote: corsa13 wrote: shaggy wrote: nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
os moet it n wkend maak man... net di guys, los di vroumense by di hys  yor im devastated  you cant be serious ne  
_________________ "...And I'm not frightened of dying, anytime will do, i don't mind... Why should i be afraid of dying, there's no reason for it you've gotta go sometime..." Pink Floyd - Great Gig In The Sky  ex: '98 130i Snoek Bakkie ex: '04 Fiat Stilo 1.6 16V ex: '04 Mini Cooper S Current: Renault Clio 4 - 0.9 Tce  97 Uno Turbo
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 10 May 2008, 15:38 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
corsa13 wrote: corsa13 wrote: shaggy wrote: nou praat jy. ek dink as die bakkie terug kom dan maak os so.
os moet it n wkend maak man... net di guys, los di vroumense by di hys  yor im devastated  you cant be serious ne   [/quote]  be wery careful n you laughing again 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|
shaggy
|
Posted: 10 May 2008, 16:53 |
|
|
|
|
 |
|
 |
|
dwankie78
|
Posted: 11 May 2008, 10:22 |
|
Joined: 09 Apr 2008, 22:50 Posts: 663
|
shaggy wrote:  y do you laugh so much 
_________________ I DONT GET BACK I GET EVEN
|
|
 |
|
 |
|