Register    Login    Forum    Search    FAQ

Board index » General Chat » Spotted




Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next
Author Message
 Post subject: Windhoek Parking Style
 Post Posted: 15 Feb 2008, 13:33 
 
Hey, jou motjie draai dam daai seat van jou omtrent op. lyk my sy wil teen die dak sit...
En dan wil sy os nog kom wys hoe om te park oek hie hehe...

Ek sien haar skoonma jaag haar rond lol, jou ma is net in en uit, en jou motjie speel net taxi

anyways dit is hoe sy nou park hier in die stellies se paaie :


Image


Took the pic at 13:14pm 15 Feb 2008


Top 
  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 13:58 
Offline
Opel Club Cape Town AFFILIATE
Opel Club Cape Town AFFILIATE

Joined: 21 Aug 2007, 14:57
Posts: 21995
Location: /\/¯¯¯¯¯\/\
Nogals by diamonds Laughing

_________________
▪█─────█▪


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:01 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
lol ek dink hulle ht 'n paar biere gaan koop

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:02 
Offline
Opel Club Cape Town AFFILIATE
Opel Club Cape Town AFFILIATE

Joined: 21 Aug 2007, 14:57
Posts: 21995
Location: /\/¯¯¯¯¯\/\
Awe ek dink di partys by julle vinaand allie Mr. Green

_________________
▪█─────█▪


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:04 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
lol mic smaak my jou wind is uit jong ek gaan ook mar daarna toe! die biere is seker folop

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:08 
Offline
Filter, Exhaust, Branch & Chip
Filter, Exhaust, Branch & Chip
User avatar

Joined: 03 Jan 2008, 14:22
Posts: 1767
Location: Cape Town
cleaver, in long street I tend to park a bit skew sodat the 'traffic dept car lifting truck' cannot actually lift you...
but you'll still get a ticket.

Cool

_________________
ImageImageImage
'You want some...come and get some...'


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:16 
Offline
Turbocharged with NOS
Turbocharged with NOS

Joined: 16 Mar 2007, 09:00
Posts: 12679
Location: Cape Flats
post should rather read Windgat instead of windhoek


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:18 
Offline
Opel Club Cape Town AFFILIATE
Opel Club Cape Town AFFILIATE

Joined: 21 Aug 2007, 14:57
Posts: 21995
Location: /\/¯¯¯¯¯\/\
Laughing jarre yaaz

_________________
▪█─────█▪


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:23 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
yaaz wrote:
post should rather read Windgat instead of windhoek


lol kan dit mos edit jys dan 'n mod

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:26 
 
en sy sit innie kar besig om lipstick op te sit


Top 
  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:27 
Offline
Turbocharged with NOS
Turbocharged with NOS

Joined: 16 Mar 2007, 09:00
Posts: 12679
Location: Cape Flats
Stifler wrote:
yaaz wrote:
post should rather read Windgat instead of windhoek


lol kan dit mos edit jys dan 'n mod



with great power comes great responsibility Wink


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:32 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 19 Mar 2007, 10:01
Posts: 8515
Location: Stellenbosch
Aaai toggie die bloody stalkers!!! Laughing

En ek het hoekal gevra of niemand haar snaaks aangekyk het nie by Pick 'n Pay nie! Laughing

Meneer jy moet sien hoe ry die kind my kar, wiele skreeu skoons vanoggend. Ek dink die next dice wat osn gan vat moet sy ry en ek sit langs aan ou Shaggy! Twisted Evil

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:32 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
yaaz wrote:
Stifler wrote:
yaaz wrote:
post should rather read Windgat instead of windhoek


lol kan dit mos edit jys dan 'n mod



with great power comes great responsibility Wink


hoor vir jou! gelukkig weet die mense nie eks superman nie!
dis hoeko ek as stifler voorkom

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:33 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
ELRICHT WP wrote:
Aaai toggie die bloody stalkers!!! Laughing

En ek het hoekal gevra of niemand haar snaaks aangekyk het nie by Pick 'n Pay nie! Laughing

Meneer jy moet sien hoe ry die kind my kar, wiele skreeu skoons vanoggend. Ek dink die next dice wat osn gan vat moet sy ry en ek sit langs aan ou Shaggy! Twisted Evil

lol en ek sit by haar dan

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:36 
 
ma jy is nie n real stifler nie


Top 
  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:45 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
shaggy wrote:
ma jy is nie n real stifler nie


lol is ja my bro!ek is die een way in AP 1 speel

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:45 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 19 Mar 2007, 10:01
Posts: 8515
Location: Stellenbosch
Stifler wrote:
ELRICHT WP wrote:
Aaai toggie die bloody stalkers!!! Laughing

En ek het hoekal gevra of niemand haar snaaks aangekyk het nie by Pick 'n Pay nie! Laughing

Meneer jy moet sien hoe ry die kind my kar, wiele skreeu skoons vanoggend. Ek dink die next dice wat osn gan vat moet sy ry en ek sit langs aan ou Shaggy! Twisted Evil

lol en ek sit by haar dan


Rolling Eyes

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:47 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
ELRICHT WP wrote:
Stifler wrote:
ELRICHT WP wrote:
Aaai toggie die bloody stalkers!!! Laughing

En ek het hoekal gevra of niemand haar snaaks aangekyk het nie by Pick 'n Pay nie! Laughing

Meneer jy moet sien hoe ry die kind my kar, wiele skreeu skoons vanoggend. Ek dink die next dice wat osn gan vat moet sy ry en ek sit langs aan ou Shaggy! Twisted Evil

lol en ek sit by haar dan


Rolling Eyes

ek moet kyk of sy safe is en of sy als reg doen!
dalk drik sy nog 'n gear oek mis dan is ek mos daar

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 14:52 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 19 Mar 2007, 10:01
Posts: 8515
Location: Stellenbosch
Stifler wrote:
ek moet kyk of sy safe is en of sy als reg doen!
dalk drik sy nog 'n gear oek mis dan is ek mos daar


Pasop dat ek nie 'n gear mis druk nie coz die gear lever mag dalk in jou gevreet opeindig! Mr. Green

_________________
Image


Top 
 Profile  
 
 Post Posted: 15 Feb 2008, 15:09 
Offline
Turbocharged
Turbocharged
User avatar

Joined: 15 Mar 2007, 14:43
Posts: 6843
Location: Room 1408
ELRICHT WP wrote:
Stifler wrote:
ek moet kyk of sy safe is en of sy als reg doen!
dalk drik sy nog 'n gear oek mis dan is ek mos daar


Pasop dat ek nie 'n gear mis druk nie coz die gear lever mag dalk in jou gevreet opeindig! Mr. Green


Mr. Green Rolling Eyes

_________________
- "The pursuit of happiness is the chase of a lifetime! It is never too late to become what I might have been."
- "I dont swim in your Toilet, so dont pee in my pool"
- "I will carry your head on a spike as I stride through the gates of hell"


Top 
 Profile  
 
Display posts from previous:  Sort by  
 
Post new topic Reply to topic  [ 22 posts ]  Go to page 1, 2  Next

Board index » General Chat » Spotted


Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests

 
 

 
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot post attachments in this forum

Search for:
Jump to: